Zainwestuj w content marketing

Content Marketing w ostatnich latach bardzo szybko się rozwija. To powoduje, że jego zadaniem nie jest już wyłącznie tworzenie treści przydatnych odbiorcom. Taki rodzaj marketingu w obecnych czasach musi być już atrakcyjny dla Google. Podsumowując należy, więc stwierdzić, że content marketing jest dziś jedną z podstaw SEO.

pozycjonowanie wartościową treścią

Wyszukiwarki walczą ze słabą jakością

Stwierdzenie Content is the king jest znane wszystkim pozycjonerom. Ostatnie lata udowadniają, że dziś jest ono bardzo aktualne. Powód takie stanu rzeczy jest bardzo prosty: Google na czołowych miejscach w wyszukiwarce umieszcza te strony, które według wyszukiwarki, niosą za sobą wartościową treść. Jakiś czas temu pozycjonowanie równało się tworzeniem wątpliwej jakości contentu. Nie liczyła się jakość, ale ilość. Dziś wyszukiwarki z tym walczą. Algorytmy są tak tworzone, że sztuczne używanie fraz, czy kopiowanie treści powoduje, że nasza witryna jest w wyszukiwarce coraz niżej. Podsumować można to krótko: im więcej jakości ma nasza strona, tym będzie miała lepszą pozycję w wyszukiwarce.

Content ramię w ramię z SEO

Pozycję w Google gwarantuje oryginalna treść, a co za tym idzie z content marketingiem wiąże się m.in. wzrost popularności blogów oraz artykułów na portalach. To pozwala piąć się w górę w wyszukiwarkach. Generalnie powoduje to obustronną korzyść. Użytkownik znajduje wartościową treść, a Google to promuje. Kluczem jest więc odpowiedź na pytanie czego klienci szukają w Internecie i po prostu im to zaproponować. Ważne, aby to użytkownikowi dobrze „podać”. Nie możemy więc zapominać o odpowiednim formatowaniu, które zwiększy atrakcyjność dla Google naszej strony. Warto pamiętać, że dobry content można stworzyć pamiętając o kilku podstawowych sprawach. Wiąże się on z czasochłonnością, zaangażowaniem i odpowiednią wiedzą. Warto więc zaufać ekspertom w tej branży, którzy są odpowiednio przygotowani do działalności przy pozycjonowaniu. Mają odpowiednie doświadczenie, które będzie kluczem do sukcesu w budowaniu czołowego miejsca w wyszukiwarce.