Błędy przy pozycjonowaniu

skuteczne pozycjonowanieŻeby nie popełniać błędów tak naprawdę trzeba by nic nie robić. Gdy jednak podejmujemy jakieś działania trzeba wiedzieć, że pewne błędy mogą okazać się bardzo kosztowne, dlatego trzeba ich unikać. Takimi będą błędy przy pozycjonowaniu strony www, dlatego trzeba szczególnie na nie uważać. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, w którym podpowiadamy jakie są najczęściej pojawiające się błędy przy pozycjonowaniu.

1. Zaczynanie pozycjonowania od najbardziej obleganych słów kluczowych. Takie działania wymagają bardzo dużej wiedzy na temat pozycjonowania i są bardzo trudne, dlatego pozycjonowanie lepiej rozpocząć od prostych słów kluczowych, by stopniowo uczyć się tych działań i być z czasem skuteczniejszym w ich prowadzeniu.

2. Przy pozycjonowaniu oczywiście nie możemy kopiować treści z innych stron. Takie działania narażają nas na kary ze strony Google i pozycjonowanie nie będzie przynosić efektów.

3. Wybierając domenę trzeba mocno zadbać o to, by była krótka i łatwa do zapamiętania. Nie warto dodawać do domeny na siłę dużej ilości słów kluczowych. Oczywiście jeśli jest taka możliwość warto, by w domenie było słowo kluczowe, jednak nic na siłę. Jeśli takiej możliwości nie ma lepiej przygotujmy prostą, krótką domenę niż taką, w której słowa kluczowe będą umieszczane na siłę.

4. W pozycjonowaniu wykazujmy się cierpliwością. Wszystkie szybkie działania będą podejrzane dla google i możemy narazić się na kary ze strony wyszukiwarki. Tym samym zamiast pozycjonować stronę stracimy jej siłę.

5. Zanim w ogóle rozpocznie się pozycjonowanie powinniśmy zadbać o skuteczną optymalizację strony. Tylko taka witryna, która będzie optymalizowana odpowiednio może przynieść w dalszej perspektywie skuteczne pozycjonowanie. Zazwyczaj wszelkie działania pozycjonujące bez optymalizacji nie przynoszą efektów.

jakich błędów nie popelniać w pozycjonowaniu6. Kupując stronę dostajemy wersję bez www oraz z www. Możemy korzystać z obu stron, jednak google będzie traktować je jako duplikat i karać. Dlatego warto przekierować stronę i korzystać z jednego adresu.

7. Google większą wagę przywiązuje do treści na stronie niż do dolnego kodu strony, dlatego nie skupiajmy się na tym kodzie, gdyż nie będzie to przynosić rzeczywistych efektów i działania spełzną na niczym.